Voorwaarden

Voorwaarden kopen

Service
Wij bieden u een webshop die erg toegankelijk is. Binnen een paar simpele stappen bepaalt u helemaal zelf wat u wilt hebben. Wij leveren het apparaat bij u thuis tegen vooraf afgesproken prijzen (zie verzendkosten). U kunt de apparaten natuurlijk ook gewoon ophalen bij ons in de winkel (bezoekadres: wattstraat 15 , 2723RA , ZOETERMEER ).

Levertijd
Na ontvangst van uw bestelling wordt binnen twee werkdagen met u contact opgenomen voor een afleverafspraak.

Garantie
De garantie die wij leveren valt onder de fabrieksgarantie . Hoeveel garantie u heeft staat bij ieder product vermeld. Wanneer u vragen en-of opmerkingen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen (zie contact). 

Aansluiten
Een product wordt aangesloten op een bestaand en standaard aansluitpunt en waterpas voor u gezet . Aansluiten van wasmachines en drogers op een trekschakelaar is mogelijk , maar kost 7,50,- euro extra voor instaleren . De trekschakelaar dient van deugdelijke kwaliteit en in goede staat te zijn. De locatie van het product dient zodanig te zijn dat dit binnen het bereik van het aansluitpunt aangesloten kan worden met de door de fabrikant bijgeleverde aansluitstukken.

Omruiling
Indien reparatie van een product niet zinvol meer is zal het vervangen worden. Hierbij zal tegelijkertijd het te vervangen product retour worden gehaald en het nieuwe geleverd worden. Aan een omruiling zijn geen kosten verbonden. Een product wordt vervangen door een product met tenminste dezelfde hoofdeigenschappen.

Aansprakelijkheid
R.A.C. WITGOED SERVICE is niet aansprakelijk voor schade voortgekomen uit installatie en gebruik van geleverde apparatuur, tenzij onomstotelijk anders bewezen. De huurder wordt geacht een eigen inboedel- en/of opstalverzekering af te sluiten.

  1. Een bestelling bindt de klant.
  2. De prijzen in de genoemde aanbiedingen en bestellingen zijn inclusief 21 % B.T.W., tenzij anders vermeld .
  3. De klant is verplicht het overeengekomen product af te nemen op het moment waarop hem deze ter beschikking staat of aan hem ter hand wordt gesteld.

– Plaatsing en montage:

  1. Vrijstaande apparatuur: wij bieden de klant de mogelijkheid om – tegen meerprijs – de aangeschafte vrijstaande apparatuur op locatie te laten afleveren en te monteren. Algemene richtlijnen voor bezorging/aansluiten apparatuur:
    • Bestaande voorzieningen (kraan, stopcontact e.d.) dienen binnen bereik van de benodigde aansluitingen (aanvoer, afvoer, elektra e.d.) aanwezig te zijn.
    • Bij plaatsing apparaat op locatie dienen doorgangen (deuren, trappen) dit toe te laten (geen obstakels, voldoende breedte)
  2. Inbouwen keukenapparatuur: bij vervanging gelden – mits anders vermeldt – voor het thuisbezorgen, plaatsen en monteren van keukenapparatuur de bij het producten vermeldde kosten. Klik op het woord ‘inbouwen’ bij dit product en u krijgt meer informatie over het inbouwen en een overzicht van de werkzaamheden welke niet en welke wel uitgevoerd worden.
  3. In de prijsstelling is uitgegaan van het vervangen van de apparaten.
  4. R.A.C. WITGOED SERVICE aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid voor de werkzaamheden, afspraken en prijzen van de door de klant gekozen externe monteurs.
  5. De in lid 1 t/m 5 omschreven garantie geldt niet wanneer het gebrek is ontstaan als gevolg van onkundig of oneigenlijk gebruik of wanneer, zonder schriftelijke toestemming van R.A.C.WITGOED SERVICE P, klant of derden wijzigingen hebben aangebracht dan wel trachten aan te brengen aan het product of deze hebben aangewend voor doeleinden waarvoor het product niet bestemd is
  6. Een garantie/serviceverzoek kunt u schriftelijk, per mail, per fax of telefonisch bij R.A.C.WITGOED SERVICE aanmelden.
  7. Naast deze garantiebepalingen blijven wettelijke garantiebepalingen van kracht.

 

– Betaling:

-Via Bezorging: De betaling geschiedt contant (geen PIN) aan de chauffeur bij aflevering van de door de klant bestelde  apparatuur.

-Via iDeal: Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. *.

-Per creditcard: Bij deze betaalmethode kunt u eveneens direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen. U rekent af in de beveiligde internet betaalomgeving.

-Via Vooruitbetalen: wilt of kunt u niet betalen met iDeal, dan kunt u ook het factuurbedrag per bank of giro aan RAC WITGOED  SERVICE overmaken.

U voert uw bestelling in op http://racwitgoed.nl en volgt daarna de onderstaande stappen:

U ontvangt per e-mail een bevestiging met uw ordernummer en het factuurbedrag.*

U dient nu het totaalbedrag over te maken naar RAC WITGOED SERVICE Te Zoetermeer op IBAN-nummer NL15ABNA0246599219 , onder vermelding van uw ordernummer.

Na binnenkomst van de betaling wordt het leveringsproces van uw order in gang gezet. Houdt bij betaling via bank of giro rekening met een vertraging van 1-5 werkdagen.

Afhalen in de showroom van R.A.C. WITGOED SERVICE ZOETERMEER : De betaling kan contant of per PIN vooraf  worden voldaan. Controleer – om problemen te voorkomen – bij hogere bedragen dan € 1.250,- uw maximale pin opname bedrag bij uw bank. Bij het afhalen in ons centrale magazijn is het alleen mogelijk om contant te betalen (geen PIN))

– Retour oude apparaten:

Indien uw oude apparaat door ons moet worden meegenomen, dient deze ontkoppelt te zijn en gereed te staan voor transport (ook in- en onderbouw apparatuur dient vooraf uitgebouwd te worden.) Het transport hiervan binnen uw woning geschiedt voor uw eigen risico (bv. lekkage van water uit oude wasmachine en koelkast). Uw oude apparaat wordt alleen vanaf de begane grond meegenomen, tenzij anders overeengekomen.

– Toepasselijk recht:

Op elke overeenkomst tussen  R.A.C. WITGOED SERVICE en de klant is Nederlands recht van toepassing.

– Beveiligingsverklaring:

Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend voor het afhandelen van uw bestelling. Alle klantgegevens worden met inachtneming van de bepalingen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) door ons opgeslagen en verwerkt.

  • Inlichtingen: Alle uw persoonlijke gegevens kunt u te allen tijden opvragen en wijzigen door in te loggen op de website via de link ‘Order Status’.
  • Informatie aan derden: Wij geven uw persoonlijke gegevens, met inbegrip van uw adres en e-mail adres, niet door aan derden zonder uw uitdrukkelijke toestemming. U kunt deze toestemming te allen tijde intrekken. Hiervan uitgesloten zijn de bedrijven die wij inschakelen voor de uitvoering van onze orders en die voor de afwikkeling van de bestelling bepaalde gegevens nodig hebben (zoals de expediteur die de levering uitvoert en de kredietinstelling die zorgt voor het afhandelen van de betaling). In deze gevallen worden echter uitsluitend de minimaal noodzakelijke gegevens doorgegeven.
  • Cookies: In deze winkel gebruiken wij cookies om informatie over uw klantgegevens op te slaan. Bij een volgend bezoek aan onze winkel kunnen deze gegevens snel worden opgeroepen. Dankzij deze cookies hoeft u niet telkens opnieuw formulieren in te vullen.

Klachten
Service staat bij ons hoog in het vaandel en klachten nemen wij daarom erg serieus. Klachten kunt u indienen door te bellen of mailen naar:
– E-mail: info@racwitgoed.nl
– Telefoonnummer (mobiel): 06-40753870
Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en zoeken naar een geschikte oplossing.

X